Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Szkoła Podstawowa nr 69 im. mjr H. Sucharskiego

Stołówka szkolna

OGŁOSZENIE – STOŁÓWKA 2021/2022

Wszyscy uczniowie mają możliwość korzystania ze stołówki szkolnej, w której codziennie od poniedziałku do piątku dzieci mogą zjeść obiad, złożony z drugiego dania oraz napoju.

 

 Po feriach świątecznych posiłki będą wydawane od poniedziałku 10.01.2022 r.

 

Opłatę za miesiąc styczeń 2022 należy dokonać do 05.01 2022 r. przelewem na konto szkoły.

Opłaty za obiady  w pozostałych miesiącach dokonuje się przelewem na konto bankowe „z góry” w terminie do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków.

Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje skreślenie ucznia z listy korzystających z posiłków.

Za niewykorzystane w danym miesiącu posiłki przysługuje odpis w następnym miesiącu.

Warunkiem dokonania odpisu jest wcześniejsze zgłoszenie nieobecności telefonicznie tel.: 91 422-11-16 w. 26.

Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej 1 dzień przed przewidywaną nieobecnością.

Wysokość odpisu jest równa kwocie opłaty za niewykorzystane posiłki w zgłoszonym okresie.

 

Nr konta bankowego: 06 1020 4795 0000 9802 0278 4189

Tytuł wpłaty:

imię i nazwisko ucznia, klasa,

wpłata za miesiąc……..

 

Opłaty za posiłki w poszczególnych miesiącach roku szkolnego 2021/2022 wynoszą:

Styczeń    – 15 x 5,50 = 82,50 zł

Luty         – 11 x 5,50 = 60,50 zł

Marzec     – 23 x 5,50 = 126,50 zł

Kwiecień – 17 x 5,50 = 93,50 zł

Maj          – 17 x 5,50 = 93,50 zł

Czerwiec – 15 x 5,50 = 82,50 zł

 

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ

ZAŁĄCZNIKI: