OGŁOSZENIE – STOŁÓWKA 2024/2025
Wszyscy uczniowie mają możliwość korzystania ze stołówki szkolnej, w której codziennie od poniedziałku do piątku
mogą zjeść obiad, złożony z zupy, drugiego dania oraz napoju.
Od stycznia 2025 roku obiady będą wydawane od 07.01.2025 r. (wtorek).
Opłatę za obiady w miesiącu styczniu należy dokonać przelewem na konto bankowe
w terminie od 02.01.2025 r. do 03.01.2025 r.
Opłaty za obiady za kolejne miesiące dokonuje się przelewem na konto bankowe „z góry” w terminie do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków.
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje skreślenie ucznia z listy korzystających z posiłków.
Nr konta bankowego: 06 1020 4795 0000 9802 0278 4189
Tytuł wpłaty:
imię i nazwisko ucznia, klasa,
wpłata za miesiąc……..
Opłaty za posiłki w poszczególnych miesiącach roku szkolnego 2024/2025 wynoszą:
Styczeń – 19 x 6,50 = 142,50 zł - wpłata do 03.01 2025 r.
Luty – 10 x 7,50 = 75,00 zł – wpłata do 28.01.2025 r.
Marzec – 21 x 7,50 = 157,50 zł – wpłata do 28.02.2025 r.
Kwiecień – 18 x 7,50 = 135,00 zł - wpłata do 28.03.2025 r.
Maj – 16 x 7,50 = 120,00 zł – wpłata do 28.04.2025 r.
Czerwiec – 13 x 7,50 = 97,50 zł - wpłata do 28.05.2025 r. (obiady do 18.06.2025 r.)
Za niewykorzystane w danym miesiącu posiłki przysługuje odpis w następnym miesiącu.
Warunkiem dokonania odpisu jest wcześniejsze zgłoszenie nieobecności telefonicznie tel.: 91 422-11-16 w. 26
lub na adres e-mail: obiady@sp69.szczecin.pl
Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej 1 dzień przed przewidywaną nieobecnością do godz. 14.00.
Wysokość odpisu jest równa kwocie opłaty za niewykorzystane posiłki w zgłoszonym okresie.