OGŁOSZENIE – STOŁÓWKA 2022/2023
Wszyscy uczniowie mają możliwość korzystania ze stołówki szkolnej, w której codziennie od poniedziałku do piątku mogą zjeść obiad, złożony z zupy, drugiego dania oraz napoju.
Od stycznia 2023 roku następuje zmiana stawki za posiłki wydawane w stołówce szkolnej.
Obiady będą wydawane od 04.01.2023 r. (środa).
Opłatę za obiady w miesiącu styczniu należy dokonać przelewem na konto bankowe „z góry” w terminie od 01.01.2023 r. do 03.01.2023 r.
Opłaty za obiady dokonuje się przelewem na konto bankowe „z góry” w terminie do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków.
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje skreślenie ucznia z listy korzystających z posiłków.
Za niewykorzystane w danym miesiącu posiłki przysługuje odpis w następnym miesiącu.
Warunkiem dokonania odpisu jest wcześniejsze zgłoszenie nieobecności telefonicznie tel.: 91 422-11-16 w. 26 lub na adres e-mail: obiady@sp69.szczecin.pl
Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej 1 dzień przed przewidywaną nieobecnością.
Wysokość odpisu jest równa kwocie opłaty za niewykorzystane posiłki w zgłoszonym okresie.
Nr konta bankowego: 06 1020 4795 0000 9802 0278 4189
Tytuł wpłaty:
imię i nazwisko ucznia, klasa,
wpłata za miesiąc……..
Opłaty za posiłki w poszczególnych miesiącach roku szkolnego 2022/2023 wynoszą:
Styczeń – 19 x 6,50 = 123,50 zł
Luty – 10 x 6,50 = 65,00 zł
Marzec – 23 x 6,50 = 149,50 zł
Kwiecień – 16 x 6,50 = 104,00 zł
Maj – 17 x 6,50 = 110,50 zł
Czerwiec – 14 x 6,50 = 91,00 zł
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ