OGŁOSZENIE – STOŁÓWKA 2023/2024
Wszyscy uczniowie mają możliwość korzystania ze stołówki szkolnej, w której codziennie od poniedziałku do piątku mogą zjeść obiad, złożony z zupy, drugiego dania oraz napoju.
Opłatę za obiady w miesiącu styczniu należy dokonać przelewem na konto bankowe w terminie od 02.01.2024 r. do 04.01.2024 r.
Opłaty za obiady dokonuje się przelewem na konto bankowe „z góry” w terminie do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków.
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje skreślenie ucznia z listy korzystających z posiłków.
Za niewykorzystane w danym miesiącu posiłki przysługuje odpis w następnym miesiącu.
Warunkiem dokonania odpisu jest wcześniejsze zgłoszenie nieobecności telefonicznie tel.: 91 422-11-16 w. 26 lub na adres e-mail: obiady@sp69.szczecin.pl
Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej 1 dzień przed przewidywaną nieobecnością do godziny 14:00.
Wysokość odpisu jest równa kwocie opłaty za niewykorzystane posiłki w zgłoszonym okresie.
Nr konta bankowego: 06 1020 4795 0000 9802 0278 4189
Tytuł wpłaty:
imię i nazwisko ucznia, klasa,
wpłata za miesiąc……..
Opłaty za posiłki w poszczególnych miesiącach roku szkolnego 2022/2023 wynoszą:
Styczeń – 12x6,50 = 78,00 zł
Luty – 21x6,50 = 136,50 zł
Marzec – 19x6,50 =123,50 zł
Kwiecień – 19 x 6,50 =123,50 zł
Maj –16x 6,50 = 104,00 zł
Czerwiec – 14 x 6,50 = 91,00 zł
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ