Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Szkoła Podstawowa nr 69 im. mjr H. Sucharskiego

Stołówka szkolna

OGŁOSZENIE – STOŁÓWKA 2024/2025

Wszyscy uczniowie mają możliwość korzystania ze stołówki szkolnej, w której codziennie od poniedziałku do piątku

 mogą zjeść obiad, złożony z zupy, drugiego dania oraz napoju.

 

Od stycznia 2025 roku obiady będą wydawane od 07.01.2025 r. (wtorek).

Opłatę za obiady w miesiącu styczniu należy dokonać przelewem na konto bankowe

 w terminie  od 02.01.2025 r. do 03.01.2025 r.

 

Opłaty za obiady za kolejne miesiące dokonuje się przelewem na konto bankowe „z góry” w terminie do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków.

Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje skreślenie ucznia z listy korzystających z posiłków.

Nr konta bankowego: 06 1020 4795 0000 9802 0278 4189

Tytuł wpłaty:

imię i nazwisko ucznia, klasa,

wpłata za miesiąc……..

 

Opłaty za posiłki w poszczególnych miesiącach roku szkolnego 2024/2025 wynoszą:

Styczeń              – 19 x 6,50 = 142,50 zł  - wpłata do 03.01 2025 r.

Luty                   – 10 x 7,50 =   75,00 zł – wpłata do 28.01.2025 r.

Marzec               – 21 x 7,50 = 157,50 zł – wpłata do 28.02.2025 r.

Kwiecień            – 18 x 7,50 =   135,00 zł - wpłata do 28.03.2025 r.

Maj                     – 16 x 7,50 = 120,00 zł – wpłata do 28.04.2025 r.

Czerwiec            – 13 x 7,50 =   97,50 zł - wpłata do 28.05.2025 r. (obiady do 18.06.2025 r.)

 

Za niewykorzystane w danym miesiącu posiłki przysługuje odpis w następnym miesiącu.

Warunkiem dokonania odpisu jest wcześniejsze zgłoszenie nieobecności telefonicznie tel.: 91 422-11-16 w. 26

lub na adres e-mail: obiady@sp69.szczecin.pl

Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej 1 dzień przed przewidywaną nieobecnością do godz. 14.00.

Wysokość odpisu jest równa kwocie opłaty za niewykorzystane posiłki w zgłoszonym okresie.