Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Szkoła Podstawowa nr 69 im. mjr H. Sucharskiego

Stołówka szkolna

OGŁOSZENIE – STOŁÓWKA 2024/2025

Wszyscy uczniowie mają możliwość korzystania ze stołówki szkolnej, w której codziennie od poniedziałku do piątku

 mogą zjeść obiad, złożony z zupy, drugiego dania oraz napoju.

 

W roku szkolnym 2024/2025 posiłki będą wydawane od 09.09.2024 r. (poniedziałek)

Opłatę za obiady w miesiącu wrześniu należy dokonać przelewem na konto bankowe w terminie do 04.09.2024 r.

 

Opłaty za obiady za kolejne miesiące dokonuje się przelewem na konto bankowe „z góry” w terminie do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków.

Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje skreślenie ucznia z listy korzystających z posiłków.

Nr konta bankowego: 06 1020 4795 0000 9802 0278 4189

Tytuł wpłaty:

imię i nazwisko ucznia, klasa,

wpłata za miesiąc……..

 

Opłaty za posiłki w poszczególnych miesiącach roku szkolnego 2024/2025 wynoszą:

Wrzesień            – 16 x 6,50 = 104,00 zł  - wpłata do 04.09 2024 r.

Październik       – 21 x 7,50 = 157,50 zł – wpłata do 28.09.2024 r.

Listopad             – 19 x 7,50 = 142,50 zł – wpłata do 28.10.2024 r.

Grudzień            – 15 x 7,50 =   112,50 zł - wpłata do 28.11.2024 r.

 

Za niewykorzystane w danym miesiącu posiłki przysługuje odpis w następnym miesiącu.

Warunkiem dokonania odpisu jest wcześniejsze zgłoszenie nieobecności telefonicznie tel.: 91 422-11-16 w. 26

lub na adres e-mail: obiady@sp69.szczecin.pl

Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej 1 dzień przed przewidywaną nieobecnością do godz. 14.00.

Wysokość odpisu jest równa kwocie opłaty za niewykorzystane posiłki w zgłoszonym okresie.